måndag 19 mars 2007

Ny spelkonsoll eller dator

Ständigt denna uppgraderingsiver. Mer ångest...

Jag vill ha en Wii, en 360 och en ny dator. I förlängningen vill jag nog ha en PS3 också, men prislappen sitter på fel sida om användbarhetsfaktorn för den prylen just nu. Ska jag fläska ut med 6-7 lappar så måste jag kunna göra fler saker med prylen än att sitta och vänta på att ett spel ska släppas till den. En dator kan jag göra betydligt fler saker med. *hint hint Sony!* Eftersom jag inte har någon HD-tv kommer jag inte heller ha någon större glädje av blurayspelaren som sitter i den. Det är således, om än väldigt prisvärt, helt felsatsade prisvärda pengar.

Det får nog bli en ny dator iallafall. Då kan jag göra något vettigt av min hemmastudio. En idé vore kanske att starta ett band och slå igenom och tjäna storkovan och sedan köpa alla konsoller som finns. Japp, så får det bli. Någon som känner en bra skivbolagsdirektör?

Inga kommentarer: