måndag 23 april 2007

LEGO Batman!

Jippie!

Jag läste på level7 att spelet LEGO Batman ska släppas. Det är naturligtvis ultragamla nyheter på webben, för detta meddelades redan i september förra året. Men nu har jag sett det och det gjorde mig glad.

Jag har ganska nyligen spelat klart både LEGO Star Wars I och II och tycker att spelidén är strålande. Eftersom vi gillar både LEGO coh Star Wars så är kopplingen gjuten för både mig och barnen. Batman har varit en såndärn french-ice-serie hos LEGO i några år nu så jag hade redan gissat att det skulle vara nästa steg. Kul att man får ha rätt någon gång också. Dessutom är det extra kul att jag missat detta ända sen i septembras, för nu behöver jag inte gå och längta hela förra halvåret också. :op

Våren 2008. Håhåjaja. Jag får väl roa mig med Bionicle Heroes så länge. :)

Läs samma sak här: Traveler's Tales

Inga kommentarer: