fredag 29 juni 2007

Jag hatar posten

Jag beställde lite saker från en elektronikfirma redan i onsdags för att vara säker på att få dem till på fredan så att jag hade hela helgen på mig med prylarna.

Jag kollade med firman att de VERKLIGEN skulle skicka sakerna på torsdagen så att de skulle hinna fram.

Paketet var framme i stan innan jag vaknade i morse. Ändå hade det usliga statliga företaget posten inte lyckats fått fram mitt paket. Jag åkte till mitt utlämningsställe och frågade om de kunde hjälpa mig. Nä var svaret.

Det är märkligt med posten. Ju mer de effektiviserar sin organisation, desto sämre blir det för kunderna. Jag hoppas ni organiserar bort er själva från kartan snart så det inte finns något alternativ till att själva åka till Stockholm och hämta grejerna man beställt. Bläää!

Tillochmed systembolaget har ju öppet på lördagar...

1 kommentar:

Hans Persson sa...

Det går inte att åka till Posten på Oskarsgatan och hämta det där?