onsdag 29 augusti 2007

Gustav Larsson 3:a i Eneco Tour

Gustav Larsson gjorde en gastkramande insats under dagens tempoetapp i Eneco Tour. Han körde upp sig från 30:e till 3:e plats totalt. Han slutade på tredje plats på etappen och plockade hem en Pro Tour-poäng. Han hade redan fem för den niondeplats han fick på tyska touren. Då gav tredjeplatsen i totalställningen betydligt mer (35) i tillskott. Enligt UCI Pro Tour har han nu 41 poäng och har klättrat från 137 till 51 plats i världen. Koolt.

Själv funderar jag på hur jag ska hinna ut en runda efter jobbet innan det är dags att natta barnen.

På lördag börjar Vuelta España och jag som inte har någon digitalmottagare. Jämra ComBort! Varför tar ni bort Eurosport från mitt utbud?

Nu måste jag ju köpa ett Boxerabonnemang bara för att missgynna er. *grrr*

Inga kommentarer: