torsdag 30 augusti 2007

Ny cykel

Jag har uppgraderat min* gamla Monark till en ny Crescent. Det är som att byta upp sig från en gammal Volvo 142 till en ny Saab 9-5 Bio Power. Det kostar massor av pengar men den glider fram tyst och stilla och växlarna sitter klick-klick-klick. Dessutom händer det något när man trycker till på gaspedalerna. Det är verkligen en grym skillnad. ;o)

Den gamla cykeln ska jag spänna fast i min trainer. Sen kan jag sitta och trampa i garaget hela vintern och komma ut någorlunda i trim till våren. Hahahah, det tror jag när jag får se det.

Jahaja, nu får jag lägga planerna på en Xbox och en Wii på hyllan. Men det kan det vara värt. Jag hinner ändå inte spela om jag ska ut och cykla. Dags att börja snickra på önskelistan till jul kanske.



*) Nåja, det är egengligen min pappas gamla vätternrundahoj som jag exproprierat.

Inga kommentarer: