lördag 8 december 2007

Magiska prylar

Det blev varken Atlantis eller chips i fredags. Inte ikväll heller. NASA har valt att gå på den säkra sidan om krokodilerna* och vänta med att skjuta upp Atlantis och istället skjuta upp Atlantis uppskjutning**.

Under tiden vill jag göra er uppmärksamma på dessa magiska prylar:
- En whiteboard med hjul som kan vändas 360 grader.
- En vinkelbitssats som kan vändas 360 grader.
- Bastrummor med 'tilting stand' som kan vändas 360 grader.
- Stationära värmeaggregat med munstycken som kan vändas 360 grader.

Ja, ni har säkert plockat upp mönstret nu.

Jag blev lite nyfiken och började kolla våra prylar här hemma och det visade sig att närapå alla gicka att vända 360 grader. Inklusive samtliga böcker i bokhyllan.

Apkoolt!

Det var väl bara toastolen och handfatet som blev kvar i samma läge. Så nu undrar jag om någon av er läsare kan skicka mig länkar på en ny toalettstol så att vi kan ha en ändring på den också.


*) Nytt ordspråk, precis när jag behövde det. Taxamt!
**) Jag var bara tvungen...

Inga kommentarer: