måndag 24 november 2008

Kom då, Ketchup!


En av mina vänner fyller snart 50 och passade på att fira det i lördags eftersom självaste fösseldan var upptagen med annat.

Han bad alla gäster att på ett A4 illustrera den gamla roliga historien om två tomater som var ute och gick... Eftersom jag är ödmjukt intresserad av foto tyckte jag att det skulle passa bra att göra en fotografisk illustration av detta. Jag skred till värket*...

Så här blev det:

... hmm ... det var meningen att korkade [B] skulle klistra in bilden här, men den kom visst där uppe. Nåja. Ni hittar den säkert.






Ps. Medvetet felstavat eftersom jag vid fototillfället hade mina bihålor fyllda med gojs som inte ska vara där var det oerhört påfrestande att krypa på alla fyra en deci över marken för att makroplåta olycka.

Inga kommentarer: